ביקורת מסעדה: קפה לואיז

פוסט קצת שונה מהרגיל, הפעם על מסעדה שכבר מזמן רציתי להמליץ עליה.

הכרתי לראשונה את קפה לואיז (סניף מוריה שבחיפה) לפני כמה שנים, כשחברה שלי שוחרת בריאות אמרה לי שהיא אוכלת שם עם בעלה כל יום שישי בבוקר, ויש להם אוכל טעים, בריא ומיוחד.

קפה לואיז
קפה לואיז

אז מצאנו לנו יום שישי בלי הילדים והלכנו לאכול שם ארוחת בוקר. התפריט באמת היה מעניין, המנות שהזמנו היו טעימות ביותר ומיוחדות (קדאיף הגבינות עם ביצת עין זה הדבר הכי טעים שאכלתי לארוחת בוקר), אפילו ניסינו לראשונה שייקים בריאים (בעלי היה נועז והזמין שייק סגול של סלק ותפוח שהיה למרבה הפלא ממש טעים). מאוד נהנינו.

superfoods
superfoods

לכן כל כך שמחתי כשהוזמנתי לבקר בסניף החדש (הכשר הראשון) של קפה לואיז בקרית מוצקין, שבו תפריט המבוסס על בריאות, סופרפודס (מזונות-על) והרבה מנות טבעוניות.

פאייה טבעונית
פאייה טבעונית

גיליתי שגם מנות בריאות ואפילו מנות טבעוניות יכולות להיות מאוד מאוד טעימות! תנסו למשל את הפאייה הטבעונית עם אורז בר וטעם חזק של פטריות עם ארומה, ולא תרצו להפסיק לאכול אותה.

ניוקי עם ירקות
ניוקי עם ירקות

מנות נוספות שבלטו היו ניוקי עם ירקות גינה (מנה פשוט מעולה ויפה, הרוטב קליל, הירקות עשויים בדיוק במידה הנכונה, והניוקי חלומי), סלטים צבעוניים למיניהם, סביצ'ה סלמון עם מלון ופירות נוספים, וממרח חציל עגבניות עם עדשים שחורות.

סביצ'ה סלמון ופירות
סביצ'ה סלמון ופירות
ממרח חציל עגבניות עם עדשים שחורות
ממרח חציל עגבניות עם עדשים שחורות

בגזרת המשקאות, הזמנתי סיידר חם ולהפתעתי קיבלתי סיידר חם טבעי, עשוי מתפוחים שכנראה לפני שנייה סחטו אותם, לא מרכז תפוחים כמו שנוהגים לעשות לצערי בבתי קפה. זאת היתה הפתעה נעימה וטעימה ביותר. השייקים גם היו מצויינים, ובלט במיוחד שייק ירוק עם אצת ספירולינה, אגס, תמר ומלפפון. לאחר שגיליתי את השייקים הירוקים לאחרונה, אפילו שייק של אצות ספירולינה היה לי מאוד טעים. גם אנשים שלא רגילים לשייקים כאלה אמרו שזה מיוחד וטעים.

סיידר חם
סיידר חם

יש במקום גם מעדנייה שבה אפשר לקנות צ'ופרים לבית, כמו ממרחים, עוגיות, חליטות תה ועוד. מומלץ במיוחד ממרח עגבניות וסומק.

ממליצה בחום לבקר, לטעום, לאכול וליהנות.

קפה לואיז
רחוב הורד 26 קריית מוצקין
04-8275580

שעות פתיחה:
ימים א' עד ה': 07:30-24:00
שישי: 07:30-16:00
מוצ"ש: 21:00-24:00

louize



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *